czwartek, 16 lipca 2015

Witam, witam. Dziś przedstawię Wam moją recenzję na temat książki ,, Niebieskie Migdały". Sięgnęłam po nią, ponieważ chciałam zaspokoić swój głód książkowy i miło oraz pożytecznie spędzić wakacyjny czas oczekiwania do upragnionego wyjazdu, do słonecznej Turcji. Autorką tego utworu jest pisarka Ewa Nowak. Pisze ona wspaniałe książki dla młodzieży, których nie da się nie przeczytać! W łatwy i przyjemny sposób trafia ona do młodego czytelnika. Utwór ten opowiada o problemach współczesnych nastolatek z różnych stron Polski. O miłości, przyjaźni, itp. Idealny dla dorastających dziewczyn! Mamy możliwość poznania, jak to jest, kiedy nastolatka zakochuje się będąc w Warszawie, a jak na wsi. W jakich miejscach lubią spędzać czas, czy to nad wodą, czy w lesie, albo w kinie. Mnie osobiście książka bardzo się podobała. Sama treść jest niezwykle ciekawa i nie ma szans na nudę. Z czystym sumieniem mogę ją Wam gorąco polecić!
Ocena: 10/10 :-)
PS. Dodam jeszcze, że książka ma ponad 500 stron, a przeczytałam ją w niecałe 3 dni z przerwami. Teraz to już chyba nie macie, co do niej jakichkolwiek wątpliwości. :P


Oto i ona!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz